środa, 19 października 2011

O mnie


To ja na koniach , a dokładnie na Lunie .Moje pierwsze lekcje bez ląży.Jeżdze na koniach od roku jeżdze tu w Pile mam blisko dużo to niekosztuje tylko 25zł za lekcje (30 minut-1 godz.).
To ja z mamą też na Chłopach w barze !


To ja jak mam 11 lat na wakacjach  w Chłopach .Była ciepła woda  byłam tam tylko  przez 3 dni za krótko ,ale i tak było supe .Za rok jedziemy tam ,ale na dłuzej  .Byłam tam  z mama,babcią ,Mariuszem ,ciocią ,wujkiem ,Patrykiem,Klaudią  i Patrycją .byliśmy tam w domku .Koło naszego domku były małe kotki i ich mama ,ale były słodkie !!♥

To ja na  Plotkach mój wujek w tym dniu  nurkował  .Zimna woda niewiem jak wujek tam pływa  aż dostałam gęśej skórki !Brrrrrrrr!!!!!!!

Tu widać  jak wujek się zanuża  .Zimno na dworze a oni się kąpią po prostu morsy  !!!!:) Hi Hi  Hi

To mój królik Szaruś raczej były królik  musiałam go oddać  wygląda jak aniołek ,ale to czysty  diabeł !!!!!
Mój jeden pies Słodziak chciał  się z nim bawić a on go ugryz !!!!!


to moja kochana Dinka ( Julitka) ma już 4 lata  jest rasy owczarek niemiecki ma rodowód jest wspaniałym  psem smiesznym  i piękna !!!!!Niedługo ją  dopuszczam  !!Będą małe szczeniaczki  !!!!


To mój chomik Robercik w lutym 2011roku zmarł miał 2 lata strasznie za nim tęsknie za nim to najlepszy chomik na świecie on  nigdy mnie  nieugryzł był malutki słodziutki umiał sztuczki  np. przejść kawałek na dwuch nagach,umiał przejsc tor przeszkud , przechodził przez małe kułko ringo,szukac jedzenia itp.Robercik był kochanym chomikiem !!♥♥♥


To jest Słodziak  niedługo bedzie miał 1 urodziny  .Słodziak (Fredzio)  shih tzu  jest mały gupiutki ,śmieszny  i  kochany !!!!!Słodziak uwielbia  bawić się z Diną śmiesznie to wygląda !!! Gdy śpi to głosno chrapie  !!! Co miesiac jeżdze z nim  do fryiera!!
To wszystko o mojej rodzinie i o mnie !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz